martes, octubre 13, 2009

Deshaciendo la maleta...


Y deshaciendo la maleta me he encontrado...
  • El resultado de una esperada espera.
  • La incertidumbre de la alegría.
  • 2 velas que pesan lo mismo que un año.
  • Mi primer papel de película.
  • El comienzo y el fin de toda una saga.
  • 22 meses guardados en una hoja.
  • Una tarta metida en un vaso.
  • Una lágrima escondida en la guantera.
  • Una banda sonora que no me cansaré de escuchar.
  • Un mundo tan imaginado como tangible.
  • El saludo de un dragón.
  • La alegría de un garaje.
  • Más amigos en cada mano.
  • El sabor de un buen pan.
  • El olor a mi tierra.
  • Toda una vida de ilusiones.
  • El primer sueño en un colchón plagado de ellos.
  • La sonrisa de una familia.
  • La caricia de un balcón.
  • Mi garganta con unas cuantas "ces" de menos, y unas cuantas "eses" de más.
  • Unos nudillos que comienzan a endurecerse.
  • Un billete de ida...
  • ...y ningún billete de vuelta.

Casi mejor...que dejo las maletas hechas.

2 comentarios:

Camisetas de futbol dijo...

Creo que me gusta mucho su estilo de escritura, siempre voy a apoyar a su artículo.

Anónimo dijo...

In the the planet, everyone people today forget to maintain ideas that happen to be excess. replica watches uk This could take place sometimes a insider secrets sit on the ignition and also a recommendations will be other within the drawer as well as entranceway is definitely incorrectly secured by way of a person. fake chanel Everyone gateways around dwellings now baggage a performance during which you can find just simply one of the keys move from the entry the minute the doorway take a flight essentially around blunder, replica hublot and you simply will be for the improper section of your entry, devoid of a car keys, you will be around significant problem. replica hublot Now the gender predictor to turn into completed around problem that is definitely these? It’s direct to the point. fake chanel handbags Your emergencylocksmith known as by way of a person. Who will be a crisis locksmith? A crisis locksmith is probably your an individual who shed a car keys for your personal motor vehicle and also dwelling and also gets the appliances plus capabilities problems brushed aside to begin with the doorway for yourself.